Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2021/2022
|
Humans or monsters? Perceiving otherness in Mary Shelley's "Frankenstein" and Tim Burton's "Edward Scissorhands"
|
RUBINI, ILARIA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
Il Genitivattribut e le sue varianti.
Funzioni e uso nel tedesco odierno.
|
DIAMANTI, CHIARA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
IN DEFENCE OF A MARGINALIZED LINGUA FRANCA. ANALYSING NIGERIAN PIDGIN ENGLISH AS A POSSIBLE NATIONAL LANGUAGE.
|
PALAZZO, SILVIA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
Insolación de Emilia Pardo Bazán: destrucción de la imagen del Ángel del Hogar y creación de la Mujer Nueva.
|
MAMARA, RAHELA ESTERA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
James Baldwin through Adaptation: from Remember This House to I Am Not Your Negro.
|
SALVATI, GIADA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
José de Espronceda "Ni el tío ni el sobrino": propuesta de análisis.
|
ANIBALLI, MIRIAM
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
L'importanza di essere in un mondo che non ti vede: Chimamanda Ngozi Adichie in Purple Hibiscus e Half Of a Yellow Sun.
|
BIETTI, MATTIAS
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
La adopción de extranjerismos en español y en italiano: la Real Academia Española de la lengua y la Accademia della Crusca.
|
SIMONELLI, SILVIA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
La contesa del sapere.
Indagini sulle manipolazioni dell’idea di Nazione in Italia e in Germania tra XIX e XX secolo
|
MEI, MANUELA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
La fenomenologia del cambio di codice: analisi di un campione di parlato dell'Abruzzo aquilano
|
CREA, ALESSIO
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
"Las hablas fronterizas de España y Portugal: particularidades lingüísticas y culturales"
|
MAZZONI, GIADA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
L’appropriazione dell’inglese afro-americano nella cultura di massa
|
IANNELLO, CHIARA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
Melville and Race: Why is Benito Cereno Not Called “Amasa Delano”?
|
DI GIOVANNI, GIULIA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
''Nada menos que todo un hombre'' de Miguel de Unamuno: una historia de amor entre ficción y realidad.
|
MANCINI, FILIPPO
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
Nostalgia for a Missing Past
The Imperialist Project in the British Canon and the Reappropriation of Identities in Jean Rhys and Caryl Phillips
|
FARINA, FEDERICA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
Oscar Wilde's The Picture of Dorian Gray: The Portrait in Space and Time
|
HOXHA, PAMELA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2021/2022
|
Phonetic and phonological aspects of Nigerian English vis-à-vis British English
|
LONGHI, GIORGIA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2019/2020
|
Pose: Exploring the world of Ballroom Culture in the 80's.
|
DI CLEMENTE, LAURA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
Purplewashing - Gli effetti del Woke Feminism sulla rappresentazione della donna nel cinema.
|
BOSTAN, CRISTIANA
|
|
Laurea triennale (Bachelor's Degree)
|
2020/2021
|
“Que nadie duerma” de Juan José Millás: entre realidad y ficción narrativa.
|
SPAZIANI, GIORGIA
|
|